مهمترین تجهیزات آماده سازی رستوران

تجهیزات آماده سازی رستوران برای موفقیت در این کسب و کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد از این رو در هنگام خرید و تهیه انواع تجهیزات رستوران باید بسیار دقت داشته و باکیفیت ترین و بهترین لوازم را خریداری کنید.

تجهیزات آماده سازی رستوران

بدون تردید می توان گفت عامل اصلی موفقیت و برتری در تمامی کسب و کارها به خصوص در رستوران ها و فست فود ها استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات فست فود، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و… می باشد که برای تهیه و سرو لذیذترین غذاهای محبوب مشتریان بایستی در راه اندازی رستوران و فست فودها به این نکته بسیار دقت داشته باشیم.

افرادی که قصد راه اندازی و افتتاح رستوران را دارند بایستی اولین چیزی که به آن توجه داشته باشند انتخاب تجهیزات مناسب برای آماده سازی رستوران خود با توجه به نوع خدماتی که قصد ارائه دارد، می باشد. به طور کلی تجهیزات آماده سازی رستوران می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

تجهیزات رستوران با در نظر گرفتن کاربردشان معرفی می شوند برای مثال تجهیزاتی که برای تهیه مواد پروتئینی به کار می روند شامل همبرگر ساز، چرخ گوشت، استخوان بر و کالباس بر می باشد.

تمامی تجهیزاتی که برای تهیه مواد اولیه غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد شامل بریدن، خرد کردن، اسلایش کردن و پوست کندن می باشند.

مهمترین تجهیزات آماده سازی رستوران

پاتیل خیساندن برنج از تجهیزات آماده سازی رستوران

پاتیل خیساندن برج از جمله مهمترین و اصلی ترین تجهیزات رستوران به شمار می رود این محصول در انواع طراحی ها و ابعاد مختلفی با توجه به نیاز افراد ساخته و عرضه می شود که شما می توانید با در نظر گرفتن فضا و ظرفیت محیط کاری خود این لوازم را در سایز مناسب خریداری کنید.

طراحی پاتیل خیساندن برج به نحوی می باشد که با توجه به ارتفاع مناسب از سطح زمین قابلیت قرار دادن آبکش و در نتیجه تخلیه راحت برنج وجود دارد.

این محصول تماما از ورق استیل بوده و از نظر بهداشتی کاملا استاندارد می باشد و به دلیل اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کند از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات آماده سازی رستوران به شمار می رود. از جمله مزیت های پاتیل خیساندن برنج می توان به قیمت بسیار مناسب و ارزان، قابلیت گردش دورانی دستگاه به منظور تخلیه راحت، طراحی در انواع ابعاد مقاومت بسیار مناسب و … اشاره نمود.

کیفیت غذا برای به وجد آوردن مشتریان مهمترین اصول رستوران داری می باشد از این رو بایستی از هر دستگاهی برای کاربرد مخصوص خود استفاده کنیم.

مهمترین تجهیزات آماده سازی رستوران

چرخ گوشت صنعتی از دیگر تجهیزات رستوران

از دیگر تجهیزات آماده سازی رستوران که به عنوان اصلی ترین لوازم مورد نیاز در تمامی رستوران ها مورد استفاده واقع می شوند می توان به چرخ گوشت های صنعتی اشاره نمود.

نیاز بسیار تمامی رستوران ها به این لوازم به دلیل چرخ کردن حجم بالای گوشت می باشد که با استفاده از آن می توان در کوتاه ترین مدت گوشت مورد نیاز برای سرو غذای مشتریان را چرخ کرده و در اختیار فرد قرار دهد.

چرخ گوشت صنعتی کاملا ضد زنگ طراحی شده و کیفیت بالایی از بهداشت را دارا می باشد. استفاده از این لوازم در آشپزخانه های صنعتی سرعت عمل سرآشپزها را افزایش و در نتیجه بازدهی آشپزخانه را به صورت قابل توجهی رونق می دهد. قدرت چرخ کنندگی، قدرت موتور و وزن چرخ گوشت از جمله ویژگی های این محصول بوده و با توجه به نیاز متنوع در انواع سایزها با قدرت و سرعت چرخ کنندگی متنوعی تولید و طراحی می شوند.

مهمترین تجهیزات آماده سازی رستوران

دستگاه خلال کن

خلال کن صنعتی یکی از تجهیزات آماده سازی رستوران بوده که در انواع طراحی ها با قدرت آماده سازی مختلفی مورد استفاده واقع می شود این محصول قابلیت خرد کردن، رنده کردن، خلال کردن در ابعاد مختلف و برش زدن را دارا می باشد از این رو استفاده از آن در رستوران ها و فست فود ها به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

کیفیت عملکرد این وسیله اهمیت بسیاری در کیفیت غذای تهیه و سرو شده داشته از این رو در هنگام خرید آن بایستی بسیار دقت داشته باشید تا در کنار مقرون به صرفه و مناسب بودن از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد.

اهمیت تجهیزات آماده سازی رستوران در موفقیت رستوران

همانطور که در بخش های قبلی نیز ذکر کردیم تجهیزات آماده سازی رستوران برای موفقیت در کسب و کار و جلب توجه مشتریان با تهیه و سرو لذیذ ترین غذاها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

از این رو صاحبان کار باید با توجه به این موضوع جایگاه اصلی تجهیزات رستوران را درک کرده و با توجه به نیازهای خود در کسب و کارشان مناسب ترین تجهیزات را در اولویت خرید خود قرار دهند. تهیه غذاهای با کیفیت با پخت بی نظیر بدون تردید در افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان وفادار خواهد بود و در نتیجه موفقیت رستوران را به دنبال خواهد داشت.

از مهمترین نکاتی که در خصوص تجهیزات آماده سازی رستوران میتوان گفت تهیه لوازم نو و تازه می باشد این کار علاوه بر بهداشتی بودن غذا ها سبب پخت باکیفیت و لذیذ بودن غذای سرو شده برای مشتریان شده و رضایت و اعتماد آنها را به دنبال خواهد داشت.

کاپ استیل ارائه دهنده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات کافی شاپ، فست فود و رستوران می باشد که در این میان می توانید خرید خود را با اطمینان خاطر به تیم کاپ استیل بسپارید. با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

مهمترین تجهیزات آماده سازی رستوران